Пошуковий запит: (<.>A=Ляхоцька Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ляхоцька Л. Концептуальні засади модернізації дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти (університетський досвід) [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_14 Визначено основні завдання дистанційного навчання в Університеті менеджменту освіти (УМО) НАПН України: створення порталу, підвищення кваліфікації викладачів, підготовка студентів до використання ІТ, модернізація освітнього інформаційного простору університету, розробка електронних навчальних курсів, підготовка молодих викладачів, упровадження дистанційних технологій у заочну форму навчання, створення на базі УМО єдиного центру е-навчання ВНЗ ППО. Описано концептуальні педагогічні положення, що є підгрунтям навчального процесу: самостійна пізнавальна діяльність суб’єкта навчання, вміння самостійно одержувати знання, активна пізнавальна діяльність суб’єкта навчання, підбір педагогічних технологій відповідно до специфіки дистанційної форми навчання, активна педагогічна взаємодія суб’єктів педагогічного процесу, зворотний зв'язок системи контролю. Висвітлено зміст нормативного модуля "Відкрита освіта та дистанційне навчання", до структури якого входять три модулі: "Відкрита освіта", "Дистанційне навчання", "Модернізація освітньої діяльності навчального закладу". Определены основные задачи дистанционного обучения в Университете менеджмента образования АПН Украины: создание портала, повышение квалификации, подготовка студентов к использованию ИТ, модернизация образовательного информационного пространства университета, разработка электронных учебных курсов, подготовка молодых преподавателей, внедрение дистанционных технологий в заочную форму обучения, создание на базе УМО центра электронного обучения ВУЗ в системе ППО. Описаны концептуальные педагогические положения, являющиеся основой учебного процесса: самостоятельная познавательная деятельность субъекта обучения, умение самостоятельно получать знания, активная познавательная деятельность субъекта обучения, подбор педагогических технологий в соответствии со спецификой дистанционной формы обучения, активная педагогическое взаимодействие субъектов педагогического процесса, обратная связь системы контроля. Освещено содержание нормативного модуля "Открытое образование и дистанционное обучение", в структуру которого входят три модуля: "Открытое образование", "Дистанционное обучение", "Модернизация образовательной деятельности учебного заведения".In this article describes the conceptual basis of modernization of distance learning in post-graduate pedagogical education based on the analysis of educational activities and scientific researches of University of education of management NAPS of Ukraine.
|
2. |
Ляхоцька Л. Л. Підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти: технології дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Education and pedagogical sciences. - 2014. - № 1. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2014_1_2 Розглянуто проблеми підготовки керівних кадрів освіти за умов інформатизації підвищення кваліфікації, яка передбачає розробку та впровадження нових моделей навчання з використанням інформаційних і телекомунікаційних технологій. Звернено увагу на те, що готовність керівника навчального закладу до використання таких технологій постає важливою умовою переходу до особистісно зорієнтованого навчання, яке відповідає вимогам розвитку інформаційного суспільства. Розкрито механізми підготовки викладачів навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти до використання в навчальному процесі підвищення кваліфікації методики управління знаннями, в основі якої лежить педагогічний дизайн, що надає змогу організувати в підвищенні кваліфікації ефективний навчальний процес у найбільш прийнятній для слухачів формі - дистанційній, яка забезпечує можливість повноцінного навчання без необхідності вносити значні зміни в поточну діяльність.
|
3. |
Ляхоцька Л. Інформаційне забезпечення наукової діяльності навчального закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_4 На основі досвіду науковців Університету менеджменту освіти щодо впровадження дистанційного навчання визначено нові завдання стосовно його розвитку в закладах післядипломної педагогічної освіти, зокрема створення порталу цих закладів, підвищення кваліфікації викладачів з педагогічних технологій дистанційного навчання, підготовка слухачів до використання інформаційних технологій, модернізація єдиного освітнього інформаційного простору закладів цієї категорії, розробка електронних навчальних курсів для підтримки навчального процесу, підготовка молодих викладачів до проведення педагогічного процесу з використанням дистанційних технологій, упровадження дистанційних технологій у заочну форму навчання, упровадження інноваційних технологій дистанційного навчання у систему підвищення кваліфікації слухачів, створення на їх базі Регіонального центру електронного навчання, оновлення технопарку ЗППО. Названо основні напрями подальшого ефективного використання інформаційних технологій. Учитывая опыт ученых Университета менеджмента образования по внедрению дистанционного обучения определены новые задачи по его развитию в учреждениях последипломного педагогического образования, в частности предложено создание портала этих учреждений, повышение квалификации преподавателей педагогических технологий дистанционного обучения, подготовка слушателей к использованию информационных технологий, модернизация единого образовательного информационного пространства учреждений этой категории, разработка электронных учебных курсов для поддержки учебного процесса, подготовка молодых преподавателей к проведению педагогического процесса с использованием дистанционных технологий, внедрение дистанционных технологий в заочную форму обучения, создание на их базе Регионального центра электронного обучения, обновление технопарка УППО. Названы основные направления дальнейшего эффективного использования информационных технологий.The article deals with the problem of information support of research activities of the institution of postgraduate education as one of the strategic directions of its scientific work. It is proved that the introduction of distance learning in postgraduate education is able to provide high level of postgraduate education in general and professional competence of students in particular. There are new challenges for the development of distance learning in postgraduate pedagogical education.
|
4. |
Ляхоцька Л. Л. Інформатизація освітньої діяльності в навчальних закладах післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 286-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_43
|
5. |
Ляхоцька Л. Електронне навчання лікарів [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька, М. Ляхоцька. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_8_18
|
6. |
Ляхоцька Л. Дистанційне навчання як педагогічна технологія непереривної освіти [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька // Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 61-62. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2014_61-62_7
|
7. |
Ляхоцька Л. Л. Педагогічна майстерність викладача післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 23. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_23_26
|
8. |
Ляхоцька Л. Л. Педагогічна майстерність викладача післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 22. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_22_26
|
9. |
Ляхоцька Л. Л. Модернізація змісту дистанційного навчання на курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 1. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_1_10
|
10. |
Ляхоцька Л. Відкрита післядипломна педагогічна освіта: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 119-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_3_32
|
11. |
Ляхоцька Л. Л. Науково-педагогічна школа як осередок інноваційних процесів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 7. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_7_17
|
12. |
Ляхоцький В. П. Методика використання хмарних обчислень для ефективної організації наукової роботи [Електронний ресурс] / В. П. Ляхоцький, Л. Л. Ляхоцька // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2016. - № 4. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2016_4_4
|
13. |
Ляхоцька Л. Л. Психолого-педагогічні особливості навчання керівних кадрів освіти за очно-дистанційною формою підвищення кваліфікації (акмеологічний підхід) [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Вісник післядипломної освіти. - 2013. - Вип. 9(1). - С. 129-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2013_9(1)__18
|
14. |
Ляхоцька Л. Л. Відкрита освіта в Україні в контексті інтеграції до Європейського освітнього простору [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Вісник післядипломної освіти. - 2010. - Вип. 2. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2010_2_14
|
15. |
Ляхоцька Л. Ключові аспекти дидактики дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_4_4
|
16. |
Ляхоцька Л. Масовий відкритий онлайн-урок як інноваційна форма навчання в загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька, Л. Бондаренко // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 1. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_1_9
|
17. |
Ляхоцька Л. Л. Сучасні підходи й інструменти реалізації відкритої освіти та дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 46. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_46_33
|
18. |
Ляхоцька Л. Л. Практика організації освітнього процесу в закладах післядипломної педагогічної освіти на основі дистанційних технологій навчання [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька, Л. М. Оліфіра. // Theory and methods of educational management. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2016_2_8
|
19. |
Ляхоцька Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 4. - С. 60-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_4_19
|
20. |
Ляхоцька Л. Використання хмарних технологій в науково-дослідній діяльності сучасного університету [Електронний ресурс] / Л. Ляхоцька. // Theory and methods of educational management. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2015_2_10
|
| |